Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ignatovich S$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Ignatovich S. 
Skin surface extrusion/intrusion structure as an indicator of aging aircraft fatigue [Електронний ресурс] / S. Ignatovich, M. Karuskevich, O. Korchuk, T. Maslak, A. Pyshchyk // Проблеми тертя та зношування. - 2018. - № 2. - С. 78-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptz_2018_2_11
Розглянуто новий підхід до визначення накопиченого втомного пошкодження конструкцій літаків, які мають значний наліт і потребують оцінки фактичного залишкового ресурсу. В якості показника накопиченого втомного пошкодження розглянуто насиченість деформаційного рельєфу поверхні обшивки літака, виготовленої з плакованих алюмінієвих сплавів. Деформаційний рельєф є сукупністю екструзій, інтрузій та стійких смуг ковзання, які формуються і розвиваються в процесі циклічного навантажування. Можливість кількісної оцінки деформаційного рельєфу доведена в попередніх роботах авторів. Проблемним моментом раніше запропонованого методу була необхідність моніторингу стану поверхні від самого початку експлуатації літака, тому що деформаційний рельєф виявлявся тільки на попередньо підготовлених поліруванням ділянках поверхні і відображав пошкодження, накопичене за період моніторингу. Це обмежувало можливості оцінки стану елементів конструкції старіючого парку літаків. В основі нового методу лежить фундаментальна властивість смуг ковзання - їх стійкість, тобто здібність повторно виходити на поверхню після полірування поверхні і циклічного навантажування. Актуальність методу підтверджена результатами статистичного дослідження, яке показало, що в теперішній час в світі не використовується більше 2000 літаків старіючого парку літаків. Враховуючи велику кількість літаків, експлуатація яких припинена в зв'язку з невизначеністю фактичного залишкового ресурсу, новий метод має значне практичне значення. Наведено дані про природу деформаційного рельєфу поверхні, показано, що екструзії, інтрузії та смуги ковзання можна спостерігати на поверхні плакованих конструкційних алюмінієвих сплавів засобами оптичної мікроскопії, наведено дані про еволюцію насиченості деформаційного рельєфу поверхні. Представлено результати оригінальних експериментів, які вказують на можливість виявлення стійких смуг ковзання на обшивці літаків зі значним напрацюванням і кількісної оцінки накопиченого втомного пошкодження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 618.36 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Makarov I. A. 
Selection and optimization of fuselage components for modern airplanes [Електронний ресурс] / I. A. Makarov, S. R. Ignatovich // Авиационно-космическая техника и технология. - 2019. - № 7. - С. 12–20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2019_7_4
На сегодняшний день уровень развития авиаматериаловедения свидетельствует о тенденции использования передовых композитных конструкций. Однако эти материалы обладают множеством преимуществ и недостатков, важнейшим недостатком является способность поглощать воду из окружающей среды и вследствие этого слои композитных структур разъединяются и, следовательно, становятся неспособными выдерживать расчетные нагрузки. Поэтому существует ограничение на использования новейших композитных структур. Несмотря на это, применение обычных материалов (таких как алюминиевые или титановые сплавы) имеют ограничения использования через избыточный вес и технологическую способность производства. Рассмотрен вопрос оптимизации выбора материала для самолета. Необходимость сохранения равновесия между минимальным весом и должной прочностью толкает конструкторов к разработке новых современных материалов, механические свойства которых соответствуют строгим критериям прочности, а также имеют наименьший вес. Цель исследования - оценка необходимости использования передовых композитных структур по сравнению с широко известными материалами. Было проведено исследование с определения размеров и оптимизации выбора конструкционных материалов для нагруженной конструкции. Кроме того, были рассмотрены свойства и особенности обычных материалов (таких как алюминиевые и титановые сплавы) и композитные материалы. Четко продемонстрировано, что использование обычных материалов для самых загруженных конструкций имеет значительное преимущество по сравнению с современными композитными материалами. Обсуждена технологичность и ремонтопригодность материалов. В результате применения обычных материалов для нагруженной конструкции самолета является наиболее оптимальным вариантом для проектирования современных самолетов. Сегодня конструктор больше не выбирает материал исключительно на основе его прочности, но и также его способности выдерживать незначительные повреждения в эксплуатации, не ставя под угрозу безопасность самолета. Остаточные силы после повреждения, описанные как прочность, теперь преобладают в уме инженера, когда он выбирает сплавы для самолетостроения и двигателестроения. Повреждения, вызванные усталостью металлов, является главным фактором, поскольку трудно выявить и могут катастрофически ослабить прочность силовых элементов. Лучшим вариантом для современного самолетостроения это использование композитных структур (для вторичных конструкций), так и обычных металлических материалов (титан, алюминий) для важных и критических мест усиленных конструкций.
Попередній перегляд:   Завантажити - 473.007 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ignatovich S. Yu. 
Explicit solution of the time-optimal control problem for one nonlinear three-dimensional system [Електронний ресурс] / S. Yu. Ignatovich // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Математика, прикладна математика і механіка. - 2016. - Т. 83. - С. 21-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIMA_2016_83_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 880.763 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ignatovich S. Yu. 
Approximation of autonomous affine control systems in the sense of time optimality and algebraic approximation [Електронний ресурс] / S. Yu. Ignatovich // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Математика, прикладна математика і механіка. - 2016. - Т. 84. - С. 9–21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIMA_2016_84_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.518 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Andreieva D. N. 
On constructing single-input non-autonomous systems of full rank. [Електронний ресурс] / D. N. Andreieva, S. Yu. Ignatovich // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Математика, прикладна математика і механіка. - 2018. - Т. 88. - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIMA_2018_88_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 540.477 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ignatovich S. Yu. 
Time-optimal control problem with two final points for a kinematic model of an UAV [Електронний ресурс] / S. Yu. Ignatovich, Yu. V. Sukhinina // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Математика, прикладна математика і механіка. - 2019. - Т. 89. - С. 76-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIMA_2019_89_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 771.645 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського